R.D. Öğrenci İstatistik
İlk değerlendirmelerde, R.’nin sosyal bebek oyunları, küplerle daireleri eşleştirme, Kavanoz kapağını gevşetme, üfleyerek baloncuk çıkarma, sırayla baş parmağını diğer parmaklarına dokundurma, ipe boncuk dizme, insan çizme, makasla kağıt kesme, modele bakarak çizim
yapma, kuklalarla etkileşimsel karmaşık oyun oynama, yapboz parçalarının yerini gösterme, 6 parçalı yapbozu tamamlama, nesneleri dokunarak tanıma, basit cümleleri tekrar etme, komplike cümleleri tekrar etme, 2 kelimelik ifadeleri kullanma, çoğulları kullanma, zamirleri
kullanma, eğiticiden yardım isteme, sosyal etkileşimi başlatma, kendiliğinden iletişim, zamirlerin kullanımı, ses tonunu değiştirme becerilerinde sıkıntılı olduğu gözlenmiştir. Şubat 2022-Eylül 2023 tarihleri arasında uygulanan ABA programında A. ile; Görsel performans, pekiştireç etkililiği, alıcı dil, motor taklit, istek bildirme, isimlendirme, pragmatik dil, spontane konuşma, oyun ve boş zaman etkililiği, sosyal etkileşim, grup becerileri, okul öncesi çalışmalar, kaba motor ve ince motor alanlarında toplam 174 program çalışılmıştır.